Poznańskie biuro Logos Travel zmieniło swoją siedzibę. Nowy lokal otwarto 1 maja, w dniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej, aby symbolicznie zaznaczyć nową jakość. Zdaniem Marka Śliwki, prezesa firmy, poprzedni lokal nie spełniał wymogów reprezentacyjnych firmy. - Biuro ma robić wrażenie. Przekroczenie progu ma być przekroczeniem dwóch światów. Tego z ulicy oraz świata marzeń i podróży. Od początku klient ma poczuć różnicę - uważa Marek Śliwka.
Największym zainteresowaniem klientów biura cieszy się oferta wyjazdów do Australii i Nowej Zelandii oraz Indii z Nepalem, Brazylii i Peru. Od sierpnia Logos Travel zamierza organizować wyjazdy do Korei Północnej, a od jesieni w ofercie biura ma pojawić się o 50% więcej tras niż dotychczas. Oferta Logos Travel może konkurować cenowo z ofertami innych biur podróży, ponieważ większość programów realizowana jest bez pośrednictwa kontrahentów miejscowych. Zdarza się jednak, że cena wyjazdu sięga 45 tys. dolarów (3-miesięczna impreza dookoła świata na specjalne zamówienie). Od maja przy biurze działa Klub Pasjonatów Podróży.

mach, Wiadomości Turystyczne 16-30 czerwca 2004 r.




ZAMÓW NEWSLETTER