Targi "Lato 2003" już za nami. Zgromadziły 241 wystawców z Polski i zagranicy. Ekspozycje zagraniczne były odpowiedzią na turystyczne preferencje Polaków. Okazale prezentowały się regiony Polski od morza, jezior do Tatr i Bieszczadów. Tak było w przypadku Nowosądeckiej Organizacji Turystycznej, której stoisko zostało wyróżnione za najciekawszą ekspozycję regionu polskiego. Zostały zauważone i nagrodzone polskie biura podróży, które mimo licznych zawirowań na rynku turystycznym stawiają na polską ofertę i robią to w sposób profesjonalny. Zainteresowanie zwiedzających wzbudzały stoiska z ofertą turystyki aktywnej, zdrowego trybu zycia i dbałości o kondycję. Dwa pierwsze miejsca w dziedzinie turystyki uzdrowiskowej i ekoturystyki zdobyło Uzdrowisko Kopalnia Soli w Bochni za dwie oferty: "Z przyrodą za pan brat" i za "Turnusy lecznicze w podziemnych komorach solnych". Wiele interesujących propozycji spędzenia wakacji w ciepłych krajach przebiła polska oferta agroturystyczna. Była ona przebojem tegorocznych targów "Lato 2003".
I miejsce za najbardziej orginalne i profesjonalne stoisko targowe otrzymało biuro podróży Logos Travel Marka Śliwki z Poznania. Hit ""Lata 2003" i statuetkę turysty wręczono "Gospodarstwom Gościnnym", które bezapelacyjnie zwyciężyły w konkurencji na najlepszą ofertę targową. Torgowej publiczności smakowała polska kuchnia przygotowana przez Polską Federację Trystyki Wiejskiej "Gospodarstwa Gościnne" i Samorząd Województwa Mazowieckiego. Za najlepszą potrawę uznano żeberka w kapuście. One też zdobyły zdecydowanie I miejsce. Wśród laureatów i wyróżnionych znalazły się prawie wszystkie regiony Polski, co świadczy o kultywowaniu rodzimej kuchni, która mimo istnienia fast fodów, nadal przemawiania do polskiej publiczności. Jest też naszym atutem w Unii Europejskiej.