preloader

LOGOS TRAVEL podróże z pasją (Najlepsza Jakość)



Biuro Podróży LOGOS TRAVEL Marek Śliwka znane jest z wspaniałych wypraw w najbardziej odległe zakątki świata. Od jak dawna firma jest obecna na rynku turystycznym i co wyróżnia ją na tle konkurencji?
W tym roku obchodzimy dziesiątą rocznicę obecności na rynku. Od początku nasza oferta ukierunkowana była na obsługę klientów, którzy mają ambitne podejście do zwiedzania świata, nie boją się wyzwań i trudów podróży, chcą za życia zobaczyć świat w każdym wymiarze i w każdej odsłonie, zarówno od strony blasków jak i jego cieni. To, co nas odróżnia od konkurencji to zasada, że nie koloryzujemy rzeczywistości. Nasze katalogi sygnowane hasłem ,,Podróże z pasją'' nie epatują tanim blichtrem. Kolorystyka utrzymana jest w spokojnej tonacji sepii, co ma sugerować, że uwagę należy zwrócić raczej na tekst i program niż na obrazki. Cuda świata bowiem najlepiej oglądać w oryginale. Nasza bogata oferta dla środowiska krajoznawców zawiera również takie programy wyjazdów, których nie ma w żadnym innym biurze podróży. Posiadamy praktycznie monopol na wyjazdy do Kamerunu, Gabonu, Butanu, Birmy, a także na Papuę — Nową Gwineę i Antarktydę.
Przygotowywanie wypraw do tak odległych krajów jest zapewne bardzo trudne i nie wszystkie sytuacje udaje się przewidzieć. Czy podczas dziesięcioletniej obecności Pańskiego biura podróży na polskim rynku turystycznym klienci zgłaszali kiedykolwiek reklamacje?
Oferujemy produkt wyjątkowo wysoko przetworzony. Potencjalnie istnieje zagrożenie, że któryś z elementów skomplikowanej układanki zawiedzie. Ale jak do tej pory są to wypadki wyjątkowo sporadyczne. Odsetek reklamacji jest bliski zeru. W razie niemożliwości zrealizowania jakiegoś punktu programu natychmiast, jeszcze podczas trwania imprezy, proponujemy jakąś formę rekompensaty i zadośćuczynienia. Stąd też praktycznie brak reklamacji.
[page]

Zadowolony klient to najlepsza rekomendacja dla firmy, a zwłaszcza biura podróży. W jaki sposób staracie się Państwo podnosić poziom jakości w obsłudze swoich klientów?
Nade wszystko stawiamy na kwalifikacje personelu. Mamy najlepszych w Polsce pilotów. Są to prawdziwi pasjonaci zwiedzania świata, którzy potrafią imponować swoją wiedzą i zarażać entuzjazmem do podróżowania. Prowadzimy także ciągły monitoring pracy naszych kontrahentów. W przypadku stwierdzenia odstępstwa od naszych wyśrubowanych norm obsługi klienta zmieniamy partnera. Pracownicy merytoryczni biura z kolei podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w specjalistycznych kursach i wyjazdach. 1 maja tego roku w związku z wejściem Polski do Unii Europejskiej zmieniliśmy stary lokal, który nie spełniał wszystkich wymogów na nowy, który wszystkie unijne wymogi spełnia. Klienci przyjęli tę zmianę z wielkim entuzjazmem.
Państwa klienci podkreślają wspaniałą organizację wycieczek oraz niezwykłość zwiedzanych miejsc. Doceniają to również instytucje zewnętrzne. Które sukcesy odniesione przez firmę uważa Pan za najistotniejsze?
Tak. Nasze działania i starania o wysoką jakość obsługi klienta zostały zauważone i docenione przez środowisko turystyczne. W roku 2000 otrzymaliśmy nagrodę Polskiej Izby Turystyki ,,Globus 2000'' za najlepszy produkt w zakresie turystyki wyjazdowej. W 2001 roku przyznano nam certyfikat ,,Wielkopolska Jakość'', a w 2002 roku z kolei Certyfikat ,,Najlepsza Jakość Usług'' przyznawany przez Europejski Instytut Jakości. Plasujemy się także bardzo wysoko w różnych rankingach. Od lat jesteśmy wymieniani przez Rynek Turystyczny w tzw. Złotej Pięćdziesiątce Polskich Firm Turystycznych. Zajmujemy także wysokie notowania w rankingu ,,Rzeczpospolitej'' na najbardziej polecane przez turystów biuro podróży.
[page]

Wg rankingu z 13 sierpnia 2004 roku jesteśmy na pierwszym miejscu najbardziej wiarygodnych i polecanych biur w całej Polsce. Mamy także szereg dyplomów i podziękowań od firm oraz instytucji, gdzie występowaliśmy jako sponsor szlachetnych akcji np. ,,Postaw Serce Na Nogi'', ,,Rzuć Palenie'', ,,Tybet w Poznaniu'' i wiele innych. Wszystko to składa się na sukces firmy, jakim jest zajęcie pozycji lidera wyjazdów egzotycznych.
W zeszłym roku zdobyliście Państwo szczyt Kilimandżaro, jakie nowe wyprawy planuje Pan jeszcze w tym roku?
W tym roku ekipa kierownicza naszej firmy przetarła nowe górskie szlaki. Zdobyła niższe, ale za to trudniejsze technicznie szczyty alpejskie Triglav i Piz Buin. Przetarty został także szlak do najbardziej w obecnym czasie tajemniczego kraju świata — Korei Północnej. W maju przecieraliśmy również szlak do Algierii. W realizacji są nowe programy tras do Iranu, Jemenu, Nigru, Ugandy, Japonii, jak również na Borneo i do krajów Afryki Zachodniej. Zapraszamy na szlak przygody.

Dziękuję za rozmowę

Agnieszka Pastuszak, Najlepsza Jakość 3/2004 (04)




0000-00-00
alertUżywasz bardzo starej, nieaktualnej wersji przeglądarki Internet Explorer, w związku z czym strona nie będzie wyświetlać się prawidłowo.
Ze względów bezpieczeństwa zalecana jest jej aktualizacja (Windows 7 i nowsze) lub zmiana na alternatywną np. Mozilla Firefox (Windows Vista, XP i starsze).